لطفا صفحه رو مجددا بارگذاری کنید.

بارگذاری

کافه های بام لند

کافه های بام لند

بام لند چیتگر یکی از جدیدترین مراکز تجاری و تفریحی تهران در مجاورت دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) می باشد. دریاچه چیتگر اولین دریاچه مصنوعی تهران در غرب تهران می باشد که محل تفریح بسیاری از شهروندان تهران و مسافران شده است.  در بام لند علاوه بر فروشگاه ی بزرگ که اغلب نمایندگی های برند های بزرگ لباس هستند ، رستوران ها و کافه های زیادی هم وجود دارد که برای رستوران گردی و میل کردن انواع غذاهای مختلف می توانید به آنها سر بزنید. همچنین برای آنهایی که به دنبال کافه و سفره خانه در بام لند هم می باشند انتخاب های بسیاری وجود دارد. با توجه به منظره و ویو عالی نسبت به دریاچه و همینطور دکوراسیون و دیزاین عالی کافه های بام لند ،  این کافه ها یکی از بهترین مکان ها برای ثبت سلفی و پست های اینستاگرام کاربران هم هست. با ما همراه باشید تا بهترین کافه های بام لند چیتگر را به شما معرفی کنیم.

کافه قلیون در بام لند

کافه های بام لند در کنار ارائه انواع نوشیدنی  گرم و سرد ، اسموتی ، شیک ، میان وعده، قهوه، موکا ،لاته و غیره ، قلیان های عالی نیز به مشتریان ارائه می دهند. برای کشیدن قلیان در بام لند می توانید از بین کافه های مختلفی که در بام لند وجود دارند با خواندن مشخصات و ویژگی های هر کافه ، یکی را انتخاب کرده و با منظره عالی دریاچه چیتگر و فضای باز موجود ، قلیان بکشید. در ادامه 3 تا از بهترین کافه قلیون در بام لند را به شما معرفی می کنیم.

1. کافه امضا بام لند

کافه امضا بام لند دقیقا درکنار دریاچه چیتگر واقع شده است و مشرف به دریاچه می باشد کافه امضا ویویی بسیار زیبا به دریاچه چیتگر دارد و از لحاظ دکوراسیون داخلی نیز بسیار شکیل و زیبا می باشد. در کافه امضا باملند شما می توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم، غذاهای فرنگی و ساندویچ، بستنی و شیک، سالاد و میان وعده سفارش دهید.  همچنین کافه امضا دارای بالکن زیبایی مشرف به دریاچه است که در آنجا می توانید قلیان هم بکشید. در تابستان این بالکن توسط مه پاش خنک و در زمستان توسط هیتر گرم نگه داشته می شود. برای دیدن آدرس ، تلفن و مشخصات کامل کافه امضا بام لند لینک زیر را کلیک کنید

کلیک کنید : کافه امضا بام لند دریاچه

 

2. کافه رویال لانژ بام لند 

نظرتون راجع به کشتی سواری در دریاچه چیتگر چیه؟! اگر بتوانید در آن کشتی غذا بخورید و قلیان هم بکشید چطور؟ کافه رویال لانژ دریاچه چیتگر همه این موارد را درکنار هم به شما ارائه می دهد. در این کافه رستوران شما می توانید منوی کافی شاپی ، غذاهای ایرانی و فرنگی ، انواع استیک و غذای دریایی ، صبحانه و میان وعده و نوشیدنی سرد و گرم را انتخاب کنید. کافه رویال لانژ هم دارای محیط مسقف و هم فضای روباز می باشد. برای دیدن آدرس ، تلفن و مشخصات کامل کافه رستوران رویال لانژ دریاچه چیتگر  لینک زیر را کلیک کنید

کلیک کنید : کافه رویال لانژ بام لند

3. کافه رستوران عربی باب البحر بام لند

برای صرف غذای عربی بام لند و حضور در کافه عربی در بام لند ما کافه رستوران باب البحر بام لند را به شما پیشنهاد می کنیم. رستوران باب البحر بام لند یک رستوران عربی یا بهتر بگیم یک رستوران لبنانی در دریاچه چیتگر و مجتمع بام لند می باشد.  محیط رستوران با دیزاین عربی طراحی شده و حس بودن در یک کشور عربی را برای شما تداعی می کند. قلیان عربی در این کافه ارائه می شود و در کناز ان می توانید انواع غذاها و میان وعده های عربی را هم سفارش دهید. برای دیدن آدرس ، تلفن و مشخصات کامل کافه رستوران باب البحر بام لند لینک زیر را کلیک کنید

کلیک کنید : کافه رستوران عربی باب البحر بام لند

کلیک کنید : رستوران های کرج

رستوران های بام لند با موسیقی زنده

لذت شنیدن آهنگ دلخواه هنگام صرف غذا می تواند به لذتی بیشتری منتج شود. در بام لند دریاچه چیتگر و در میان رستوران های بام لند ( کافه های بام لند ) کافه رستوران هایی وجود دارند که موسیقی زنده نیز ارائه می دهند. در ادامه 3 تا از بهترین رستوران های بام لند یا موسیقی زنده به شما معرفی می شود .

1. کافه شمرون بام لند

یکی از بزرگترین و بهترین کافه های بام لند ، کافه شمرون بام لند می باشد. در این کافه رستوران در کنار میل کردن انواع نوشیدنی سرد و گرم ، پیتزا ، غذاهای فرنگی و سالاد ، میان وعده و صبحانه می توانید از موسیقی هم لذت ببرید. اجرای موسیقی زنده در کافه  شمرون باملند هر هفته روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ شب شروع می‌شود و تا پایان ساعت کاری کافه ادامه دارد. برای دیدن آدرس ، تلفن و مشخصات کامل کافه رستوران شمرون بام لند دریاچه چیتگر لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : کافه شمرون باملند

2. کافه روژ بام لند

کافه رستوران روژ چیتگر یکی از بهترین کافه های روباز بام لند می باشد. در کافه روژ بام لند می توان ویو و منظره ای زیبا از دریاچه چیتگر از مجتمع بام لند داشت دراین کافه انواع غذاهای فرنگی ، نوشیدنی سرد و گرم ، میان وعده و کیک به مشتریان ارائه می شود . همچنین برای صرف صبحانه در بام لند و کشیدن قلیان در بام لند هم می توان به کافه روژ رفت. در کافه روژ در کنار همه خدمات ، موسیقی زنده نیز اجرا می گردد. . برای دیدن آدرس ، تلفن و مشخصات کامل کافه روژ بام لند دریاچه چیتگر لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : کافه روژ بام لند

3. کافه قمر بام لند

یکی از خاص ترین کافه های دریاچه چیتگر و کافه های بام لند ، کافه قمر می باشد. طراحی داخلی این کافه به سبک سنتی و عربی همراه با رنگ های شاد می باشد. فضای باز و منظره دریاچه چیتگر نیز زیبایی دوچندانی به این کافه بخشیده است. در کافه قمر بام لند دریاچه چیتگر انواع پیتزا و ساندویچ و غذاهای فرنگی ،  انواع نوشیدنی گرم و سرد، کیک و میان وعده، صبحانه و قلیان به مشتریان ارائه می شود . کافه قمر را می توان یکی از کافه های عربی دریاچه چیتگر برشمرد. در این کافه موسیقی زنده نیز برای مشتریان اجرا می شود . برای دیدن آدرس ، تلفن و مشخصات کامل کافه قمر بام لند دریاچه چیتگر لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : کافه قمر بام لند

پیج کافه های بام لند

شما می توانید پیج کافه های بام لند ، شماره تلفن کافه های بام لند ، پیچ اینستاگرام کافه های بام لند ، لیست کافه های دریاچه چیتگر ، لیست کافه های بام لند و کلیه اطلاعات راجع به کافه ها و رستوران های تهران را در سایت آلیمنتو مشاهده بفرمایید. در سایت الیمنتو در کنار کلیه مشخصات رستوران ها، محدوده قیمت رستوران های تهران از جمله قیمت رستوران های بام لند را هم مشاهده بفرمایید. برای شروع جستجو انتخاب بهترین رستوران های بام لند با توجه به سلیقه خودتون و همچنین دسترسی به لیست رستوران های تهران لینک های زیر با کلیک کنید.

کلیک کنید : لیست کافه های بام لند

کلیک کنید : لیست رستوران های تهران

کلیک کنید : رستوران های بام لند

کلیک کنید : رستوران های سعادت آباد

 


نظرتان را بنویسید

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}