لطفا صفحه رو مجددا بارگذاری کنید.

بارگذاری

بهترین رستوران های تهران کدامند

اگه میخواین یک وعده غذای بینظیر داشته بایید باید بهترین رستوران ها را پیدا کنی، و اگه دنبال بهترین رستوران ها در تهران میگردین باید ادامه این مطلب رو بخونید. در این مقاله ما به شما بهترین و خاص ترین رستوران های تهران را معرفی خواهیم کرد. اگه دنبال رستورانی میگردین که با یه بشقابش ده نفر سیر بشن یا رستورانی که با هر قاشقی که میل میکنین براتون خاطره درست بشه یا غذا های سنتی یا فرنگی یا من درآوردی یا مولتی استار یا... این مقاله تو پیدا کردنش بهتون کمک میکنه. 

 

لیست بهترین رستوران های تهران

لیست بهترین رستوران های تهران

 

رستوران ته دیگ

رستوران ته دیگ

 

از زمان های فراموش شده مهمانی های دور همی تنها به یک دلیل ممکن بود آدم رو به پذیرش خود خواسته دعوتنامه ها ترقیب کنه. همون چیزی که باعث میشد سختی های مسیر و بچه های رو اعصاب فامیل که میخوان خودشونو گنده نشون بدن و نبودن راحتی خونه خودت، مثل: مبلی که برای تو نیست، کولری که برای تو نیست، شارژری که برای تو نیست و از همه بد تر تلوزیونی که برای تو نیست رو به جون بخری و بری. آره دارم راجب "ته دیگ" حرف میزنم.آآآآآآه ته دیگ.

یکی از رستوران هایی که تمام غذا هاش رو با ته دیگ میده اونم چه ته دیگی رستوران ته دیگه. منوی غذای با کیفیت و متنوع، محیط شیک و دلپذیر، خدمه خوش برخورد و البته "ته دیگ"؛ باعث میشه که این رستوران به یکی از محبوب ترین رستوران های کمتر شناخته شده تهران تبدیل بشه. 

ارزان ترین بشقاب این رستوران چلو ته دیگی است و یکی از محبوب ترین بشقاب های آن لوبیا پلو ته دیگی میباشد. این رستوران دارای دو شعبه میباشد که یکی در سعادت آباد و دیگری در مرکز خرید ASP قرار دارد.

 

رستوران ته دیگ سعادت آباد

 

آدرس شعبه سعادت آباد: ولیعصر، نرسیده به پارک وی، بالاتر از کوچه مهری پاساژ ایران، طبقه اول

تلفن شعبه سعادت آباد: 02122038055

 

رستوران ته دیگ آ اس پ

 

آدرس شعبه ASP: بزرگراه کردستان، خیابان 64 غربی یوسف آباد، ساختمان ASP

تلفن شعبه ASP: 02188041961

 

رستوران مسلم

رستوران مسلم

 

یک رستوران قدیمی و بسیار محبوب و تقریباً گران قیمت و بسیار با کیفیت واقع در بازار بزرگ تهران. این رستوران لاکچری ترین نیست، خیلی هم با پرسنلش ارتباط نخواهید داشت و معمولاً ترجیح میدهید که غذای خود را بیرون از محیط تدارک دیده شده میل کنید ولی این بخاطر بد بودن محیط این رستوران نمیباشد. جمعیتی که در این رستوران از ظهر تا شب حاضر هستند هیچ دلیلی برای سرو غذا در داخل رستوران باقی نمیگذارد و این جمعیت بی دلیل در اینجا حضور پیدا نکرده اند. 

 

کیفیت کباب ها و خوراک های این رستوران توانسته است کل بازار تهران را مشتری پر و پا قرص خود کند. همانطور که گفتیم این رستوران دارای مبالغ نسبتاً بالایی میباشد ولی رسماً هرچقدر پول بدی آش میخوری. بشقاب چلو کوبیده این رستوران به راحتی میتونه یه زوج متوسط و فرزند کوچیکشون رو سیر کنه. این رستوران دارای منوی خیلی خاصی نیست و به همین دلیل تمام غذا های این رستوران را میتوان چشم بسته سفارش داد و تا دونه آخر برنجش رو با لذت خورد.این رستوران تنها دارای یک شعبه میباشد و این تنها چیز ناراحت کننده راجب این رستوران فوق العاده میباشد.

 

آدرس رستوران مسلم

 

آدرس رستوران مسلم: بازار بزرگ تهران،نبش سبزه میدان، کوچه حج رحیم خان، پلاک۴

تلفن رستوران مسلم: 02155899834

 

رستوران ارکیده

رستوران ارکیده

 

اگر تا الآن چیزی درباره رستوران ارکیده به غیر از گرون بودنش به گوشتون نحورده باید بگم که این گرونی دلیل داره. 

دلیل اول محیط این رستوران که اگه یه دست کت و شلوار دومادی یا لباس جشنواره اسکار نپوشیده باشی احساس رده پایین بودن پیدا میکنی. میز و صندلی، لوازم روی میز، دکور کف و سف و... در حد پذیرایی از شاهان طراحی شده و بهتره موسیقی زنده با کیفیت رو فراموش نکنیم که کاملاً با هرچیزی که توی بقیه رستوران ها شنیدی متفاوته. از مشخصات داخلی بگذریم رستوران های ارکیده دارای بهترین چشم انداز های شهر تهران هستند. از ارتفاع زیاد و فضای دید باز گرفته تا محوطه باغچه ای با تلفیقی از حس مدرن و سنتی.

دلیل دوم کیفیت غذایی که توی این رستوران سرو میشه که بی شک جزء پنج رستوران برتر تهرانه و تنها ایرادی که من میتونم از غذاش بگیرم اینه که برنج رو جدا حساب میکنن و هرکسی توانای زیر سوال بردن طعم، مقدار و کیفیت غذاهای این رستوران را ندارد. زیرا درصورت ارائه توضیحات درباره ضاعغه خود تمام نکات را برای سفارشات شما درنظر میگیرند و حتی یک پیشنهاد سرآشپز نیز برای شما ارائه میدهند.

 

کیفیت غذای رستوران ارکیده

 

دلیل سوم اهمیت به مهمانان که یکی از مهمترین ویژگی های این رستوران های زنجیره ایه. پارک کردن ماشین به جای شما، راهنمایی پا به پا تا میز رزرو شده، دریافت سفارش بدون ایجاد محدودیت زمانی، داشتن اتاق بازی کودکان و... از کوچکترین سیاست های مشتری مداری این رستوران ها میباشد. تمامی شعب رستوران های ارکیده دارای کافی شاپ فوق حرفه ای میباشند که تمامی رویداد های خاطره انگیز خود را میتوانید در آن ها چندین برابر خاطر انگیز تر کنید. قرار های عاشقانه، سالگرد ها، جشن تولد و دور همی های صمیمی  دوستانه را میتوانید با انجام همآهنگی قبلی به زیباترین حالت ممکن در این کافه ها برگذار کنید.

 

مراسم خاص در رستوران ارکیده

 

بله رستوران های ارکیده ارزان نیستند و نمیتوان هر هفته یا بعضا هر ماه یا مثل من هر دهه به آنجا رفت و دلی از عزا درآورد، ولی یک بار تجربه در این رستوران ها شما را به شدت معتاد خواهد کرد. پس اگر میخواهید خودی نشان دهید و کلیه ای را از دست دهید، حتما یک مهمانی جانانه در این رستوران برگذار کنید. رستوران های ارکیده دارای 6 شعبه در چالوس، آرژانتین، اقدسیه، متل قو و شهریار میباشد که نشانی و تلفن های آن ها را میتوانید در قسمت پایین مشاهده فرمایید.

 

رستوران ارکیده اقدسیه

 

آدرس شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰

تلفن شعبه اقدسیه: ۷۲۱۴۶ (۹۸۲۱+)

 

رستوران ارکیده شهریار

 

آدرس شعبه شهریار: شهریار، میدان نماز، خیابان مطهری، تقاطع بهشتی

تلفن شعبه شهریار: ۶۵۲۷۹۳۸۱ (۹۸۲۱+)

 

رستوران ارکیده آرژانتین

 

آدرس شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین - ابتدای خیابان الوند

تلفن شعبه آرژانتین: ۸۸۸۸۵۳۰۰ (۹۸۲۱+)

 

رستوران ارکیده مهستان

 

آدرس شعبه مهستان: کرج، میدان نبوت، مجتمع تجاری مهستان، رستوران گردان ارکیده

تلفن شعبه مهستان: ۳۴۱۲۳ (۹۸۲۶+)

 

رستوران ارکیده چالوس

 

آدرس شعبه چالوس: جاده چالوس - کیلومتر ۱۲

تلفن شعبه چالوس: ۳۴۱۲۲ (۹۸۲۶+)

 

رستوران ارکیده متل قو

 

آدرس شعبه متل قو: مازندران، عباس آباد، متل قو، بعد از برج‌های عظیم‌زاده

تلفن شعبه متل قو: ۵۴۶۱۲۲۱۲ (۹۸۱۱+)

 

کافه تهرون

کافه تهرون

 

انتظار شما از کافه چیه؟ یه جای دنج و تاریک با آهنگ خارجی آروم که توش بخاطر یه لیوان چای کیسه ای ده تومن پیاده شی آخرشم رابطت به جایی نرسه؟ یا یجایی که دوازده تومن پیاده شی و بازم رابطت به جایی نرسه؟ کلاً از نظر من روابط از کافه به هیچ جا نمیرسه، حالا هی برین جیباتونو خالی کنین. ولی کافه تهرون خیلی جالبه؛ نه تاریکه نه چاییش ده تومنه، تازه فضایی که داره با استاندارد ای کافی شاپ یکم فرق داره. 

کافه تهرون الآن توی خیابون ویلا هستش و یک خونه ی قدیمی 40 ساله رو تبدیل به یه کافی شاپ کرده. یک حیاط نسبتاً بزرگ با یک حوضچه زیبا و دکور چند پارچه و به یادموندنی و مبهوت کننده که حس نیاز، به داشتن یه خونه قدیمی مدرنیزه شده رو به شما القا میکنه. 

 

غذا های کافه تهرون

 

منوی این کافه شامل نوشیدنی ها، غذاهای ایرانی و انواع دسر های چاق کننده با قیمت های اقتصادی میباشد. انعطاف پذیری منوی این کافه باعث شده تا برای هر سه وعده صبحانه و ناهار و شام تبدیل به گزینه اول برای کسانی که دسترسی آسانی دارند شود. سرو انواع بشقاب های خورشتی، برنجی، آش و نانی با بالاترین کیفیت و طعم خانگی لذیذ از اصلی ترین ویژگی های این کافه میباشد.

پس اگر میخواهید عصر یا بعد از ظهر یا کلا یک وقت گذرونی مفید و دوست داشتنی و اقتصادی در یک محیط خاطره انگیز داشته باشید، توی یه کافه البته، من به شما کافه تهرون رو پیشنهاد میکنم.

 

آدرس کافه تهرون

 

آدرس کافه تهرون: خیابان ویلا ، کوچه خسرو ، پلاک 39

تلفن کافه تهرون: 02188906813

 

 

 خب اگه الآن دارین این متن رو میخونید فقط دو حالت داره: یا پول ندارید یا اینکه من نتونستم اژدهای شمارو بیدار کنم. در هر صورت این مقاله رو دنبال کنید چون بچه های آلیمنتو هر روز به جاهای زیادی سر میزنن و جاهای فوق العاده ای که توش بودن رو توی این مقاله ذکر میکنن، پس اگه امروز چیزی که میخواستین رو پیدا نکردین اول از همه یه کامنت غلیظ از چیزی که انتظار داشتین این پایین بنویسید بعد برید فردا بیاید، شاید دقیقاً همونی که میخواستین رو پیدا کردین یا شایدم بهتر.

 

به هر حال خیلی ممنون که این مقاله رو مطالعه کردید امیدوارم روز شادی رو بگذرونید، حالا چه امروز چه فردا چه پس فردا اونش به من ربطی نداره فقط شاد باشه بقیش مهم نیست. خدانگهدار


نظرتان را بنویسید

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}