لطفا صفحه رو مجددا بارگذاری کنید.

بارگذاری

رستوران در سعادت آباد ، 8 رستوران برتر

رستوران در سعادت آباد

سعادت آباد یکی از مناطق شمال غرب تهران می باشد که محله ای لاکچری و اعیان نشین است. سعادت آباد با اتوبان های یادگار امام، چمران و نیایش محصور شده است و دارای منطقه هایی مثل میدان کاج، بلوار 24 متری سعادت آباد، خیابان سرو، بلوار دریا، خیابان علامه، خیابان صرافها، کوی فراز و غیره می باشد. رستوران های سعادت آباد از جمله جاهایی است که جوانان می توانند به تفریح و صرف یک غذای خوب بپردازند. اگر دنبال خوردن غذا در رستوران سعادت آباد هستید می توانید به رستوران در سعادت آباد ، کافه در سعادت آباد، فست فود در سعادت آباد و غیره بروید و غذاهای بسیار خوب و لذیذی را میل کنید.

بهترین رستوران سعادت آباد

پاتوق رستورانگردان در سعادت آباد، بالای میدان کاج، خیابان سعادت آباد و خیابان سرو می باشد که دارای رستوران های ایرانی، رستوران های سنتی سعادت آباد، فست فود و کافه رستوران های زیادی می باشد که انواع کباب، خورشت، غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی مثل پاستا و استیک، غذاهای فست فود مثل پیتزا، برگر و ساندویچ و غیره را ارائه می دهند. در ادامه به معرفی 4 عدد از بهترین رستوران سعادت آباد می پردازیم.

1. چلوکباب رفتاری سعادت آباد

 رستوران رفتاری سعادت آباد یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد است و یکی از شعبه های رستوران رفتاری معروف. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با ویویی زیبا از شهر تهران سرو می شود که می تواند لحظات بسیار خوبی را برای شما بسازد.

آدرس رستوران رفتاری سعادت آباد : سعادت آباد، پل مدیریت، انتهای خیابان علامه جنوبی، نرسیده به اتوبان نیایش، پاساژ طوس، طبقه 8

برای مشاهده اطلاعات کامل رستوران کلیک کنید : چلوکباب رفتاری سعادت آباد

2. رستوران بین المللی نارنجستان

رستوران نارنجستان یک رستوران بین المللی در سعادت آباد است که سالهاست به ارائه غذای با کیفیت شهره می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. پیشوند بین المللی که اول اسم رستوران آمده بی دلیل نسیت زیرا این رستوران دارای کارکنانی است که به زبان های خارجی مسلط بوده پس می تواند میزبان خارج ها هم باشد. فضای داخلی رستوران نارنجستان بسیار شکیل و سلطنتی است و موسیقی زنده نیز اجرا می شود.

آدرس رستوران بین المللی نارنجستان : سعادت آباد، سرو غربی، چهار راه قیصرامین‌پور، مجتمع سرو، طبقه ۱۱،۱۲

برای مشاهده اطلاعات کامل رستوران کلیک کنید : رستوران بین المللی نارنجستان

3. رستوران نایب سعادت آباد

دوباره شعبه یکی دیگر از رستوران های معروف و قدیمی تهران در سعادت آباد. رستوران نایب سعادت آباد یکی از رستوران سعادت آباد و رستورانی است که می توانید غذای بسیار باکیفیتی را در آنجا میل کنید و یکی از بهترین رستوران سعادت آباد است.

آدرس رستوران نایب سعادت آباد : سعادت آباد ، میدان کاج، مرکز تجاری ابریشم، واحد 3

برای مشاهده اطلاعات کامل رستوران کلیک کنید : رستوران نایب سعادت آباد

4. رستوران تهران بین سعادت آباد

رستوران تهران بین واقع در طبقه فوقانی برج عرفان می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی ، نوشیدنی سرد و گرم، میان وعده و قلیان با ویویی عالی از شهر تهران ارائه می شود. برای صرف صبحانه در سعادت آباد هم می تواند از بوفه صبحانه رستوران تهران بین استفاده کنید.

آدرس : رستوران تهران بین سعادت آباد : سعادت آباد، سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه 17(جنب بیمارستان عرفان)، پنت هاوس برج عرفان، طبقه نهم

برای مشاهده اطلاعات کامل رستوران کلیک کنید : رستوران تهران بین سعادت آباد

کافه رستوران سعادت آباد

در سعادت آباد علاوه بر رستوران سعادت آباد و فست فود های زیادی که وجود دارد. کافه رستوران های بسیار خوب و زیادی هم موجود است. کافه رستوران های سعادت آباد محلی برای دورهمی های دوستانه، قرارهای کاری و غیره می باشد که می توانید هم از منو کافه آن استفاده کنید و هم از منو غذایی آن. در ادامه 4عدد از بهترین کافه رستوران سعادت آباد به شما معرفی می گردد.

1.کافه رستوران فرین سعادت آباد

کافه رستوران فرین دارای محیط بسیار زیبایی می باشد و علاوه بر منو کافه دارای غذاهای فرنگی و فست فودی نیز هست. اگر در سعادت آباد خواستید صبحانه میل کنید می توانید از منو صبحانه رستوران فرین هم استفاده کنید.

آدرس : سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان نهم

برای مشاهده اطلاعات کامل رستوران کلیک کنید : کافه رستوران فرین سعادت آباد

2. کافه رستوران ایتالیایی مازتی سعادت آباد

رستوران مازتی سعادت آباد دارای محیط بسیار شکیل و طراحی کلاسیک است. در این کافه رستوران سعادت آباد انواع غذاهای فرنگی، سالاد و پیش غذا به همراه منو کافه به مشتریان عرضه می شود. مازتی یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی سعادت آباد است که سفارش های بیرون بر هم قبول می کند.

آدرس : سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین چهارراه شهرداری و سرو

برای مشاهده اطلاعات کامل رستوران کلیک کنید : کافه رستوران ایتالیایی مازتی سعادت آباد

3. کافه رستوران دره سعادت آباد

کافه رستوران دره هم مانند بسیاری از کافه رستوران های سعادت آباد دارای محیطی با طراحی کلاسیک می باشد. در کافه رستوران دره انواع غذاهای فرنگی و نوشیدنی ارائه می گردد. اگر خواهان قلیان در سعادت آباد نیز هستید می توانید در دره سعادت آباد سفارش قلیان هم بدهید.

آدرس : سعادت آباد، چهارراه سرو، خیابان بخشايش، خیابان هفدهم غربي، مجتمع عرفان، طبقه همكف

برای مشاهده اطلاعات کامل رستوران کلیک کنید : کافه رستوران دره سعادت آباد

4. کافه رستوران اسکای لانژ سعادت آباد

در طبقه فوقانی هتل اسپیناس پالاس کافه رستوران اسکای لانژ واقع شده است. در اسکای لانژ تهران زیر پای شماست و ویو زیبایی از شهر تهران دارید. طراحی رستوران بسیار زیبا و شکیل بوده و مناسب قرارهای کاری نیز می باشد. در رستوران اسکای لانژ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، آسیایی و منو کافه ارائه می شود. معمولا برای رفتن به این کافه رستوران می بایست از قبل میز رزرو کرد.

آدرس : سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان 33، هتل اسپیناس پالاس

برای مشاهده اطلاعات کامل رستوران کلیک کنید : کافه رستوران اسکای لانژ سعادت آباد

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده و از آن راضی باشید. برای دسترسی به سایر یخش های سایت آلیمنتو می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

 لیست رستوران های سعادت آباد

رستوران های تهران

رستوران بام لند تهران

صفحه اصلی سایت آلیمنتو

 

 


نظرتان را بنویسید

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}