لطفا صفحه رو مجددا بارگذاری کنید.

بارگذاری

رستوران در تهرانپارس

رستوران تهرانپارس

تهرانپارس یکی از بزرگترین و اصلی ترین محله های شرق تهران است. تهرانپارس به دو محله ی تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی تقسیم شده است و داراری 4 میدان به نام های فلکه اول تهرانپارس، فلکه دوم تهرانپارس، فلکه سوم تهرانپارس و فلکه چهارم تهرانپارس می باشد. در اطراف محله تهرانپارس پارک های جنگلی سرخه حصار و لویزان وجود دارد. به علت تراکم بالای جمعیتی تهرانپارس دارای رستوران های زیادی می باشد. رستوران های تهرانپارس شامل رستوران ایرانی، فست فود، ایتالیایی، فرنگی و سنتی می باشد. در تهرانپارس مراکز تجاری و فروشگاه های زیادی وجود دارد که می توان بعد از خرید برای صرف غذا به رستوران در تهرانپارس مراجعه کرد و انواع غذاهای ایرانی، کباب، پیتزا، ساندویچ، برگر و غیره را میل کرد. در ادامه ما به معرفی هشت عدد از بهترین رستوران تهرانپارس می پردازیم.

کلیک کنید : رستوران در لواسان

کلیک کنید : رستوران در پیروزی

1.رستوران برادران تهرانپارس

رستوران برادران یکی از قدیمی ترین رستوران های تهرانپارس است که سالهاست به عرضه غذای با کیفیت ایرانی می پردازد. در بین شرق نشینان رستوران برادران تهرانپارس به کیفیت غذاهای خود معروف است. برای دیدن آدرس، تلفن، اینستاگرام، لوکیشن و مشخصات کامل رستوران برادران تهرانپارس  لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : رستوران برادران تهرانپارس

2. رستوران لوکس زرین تهرانپارس

رستوران لوکی زرین یک رستوران ایرانی است که به عرضه غذاهایی همچون کباب، خورشت، زرشک پلو، باقالی پلو و غیره می پردازد. محیط رستوران لوکس زرین تهرانپارس بسیار بزرگ و شکیل است که می توان از قبل هم میز رزو کرد. برای دیدن آدرس، تلفن، اینستاگرام، لوکیشن و مشخصات کامل رستوران لوکس زرین لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : رستوران لوکس زرین تهرانپارس

3.رستوران سنسو تهرانپارس

رستوران سنسو در شرق تهران هم شعبه دارد. در تهرانپارس می توانید به رستوران ایتالیایی سنسو بروید و انواع غذاهای فرنگی، پیتزا، ساندویچ و غیره را میل کنید. سالاد سزار سنسو هم که معروف هست پس می توانید در رستوران سنسو تهرانپارس سالاد سزار هم سفارش بدهید. برای دیدن آدرس، تلفن، اینستاگرام، لوکیشن و مشخصات کامل رستوران سنسو لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : رستوران سنسو تهرانپارس

4. برگرلند تهرانپارس

برگرلند در شرق تهران و تهرانپارس هم شعبه دارد. برای می لکردن غذاهای خوشمزه برگرلند که شامل انواع پیتزا، ساندویچ و برگر می شود میتوانید به برگرلند تهرانپارس بروید. مانند سایر شعب برگرلند فضای بزرگ و شیکی در این شعبه هم وجود دارد. برای دیدن آدرس، تلفن، اینستاگرام، لوکیشن و مشخصات کامل رستوران برگرلند زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : برگرلند تهرانپارس

5. باگت تهرانپارس

یکی از بهترین شعبه های باگت در تهرانپارس قرار دارد. باگت تهرانپارس دارای محیط بزرگ با طراحی بسیار زیبایی است. رستوران های زنجیره های باگت انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، میان وعده و سالاد را به مشتریان عرضه می کنند. برای دیدن آدرس، تلفن، اینستاگرام، لوکیشن و مشخصات کامل رستوران باگت لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : باگت تهرانپارس

6. رستوران آویشو تهرانپارس

چی بهتر از این که در تهران طعم لذیذ غذاهای مازندرانی را بچشیم. رستوران آویشو یک رستوران گیلکی است که غذاهای خوشمزه شمالی را به مشتریان خود عرضه می کند. آویشو یک شعبه هم در کلاردشت دارد. برای دیدن آدرس، تلفن، اینستاگرام، لوکیشن و مشخصات کامل رستوران آویشو لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : رستوران آویشو تهرانپارس

7. رستوران کندیک تهرانپارس

برای استفاده از یک رستوران فضای باز در تهرانپارس می توانید به کندیک بروید. رستوران کندیک تهرانپارس بسیار شیک طراحی شده و هم در فضای باز و هم در سالن مسقف غذا سرو می شود. در کندیک تهرانپارس انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری، میان وعده، سالاد و نوشیدنی ارائه می گردد. برای دیدن آدرس، تلفن، اینستاگرام، لوکیشن و مشخصات کامل رستوران کندیک لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : رستوران کندیک تهرانپارس

8. کافه رستوران عربی همسا

رستوران همسا یک رستوران عربی در تهرانپارس است. دیزاین داخلی کاملا با المان های عربی می باشد و بسیار زیباست. در رستوران عربی همسا تهرانپارس انواع غذاهای عربی، کباب، میان وعده و نوشیدنی سرو می شود . همچنین می توانید قلیان عربی هم سفارش دهید. برای دیدن آدرس، تلفن، اینستاگرام، لوکیشن و مشخصات کامل رستوران همسا لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید : کافه عربی همسا

بهترین رستوران تهرانپارس

رستوران های خوب تهرانپارس بسیار بیشتر از مواردی است که در این مطلب آورده شده است. در تمامی محله های تهرانپارس می توانیدئ رستوران ها و فست فود های بسیار خوبی را پیدا کنید و از غذا خوردن در کنار عزیزان خود لذت ببرید. برای دیدن رستوران های سایر مناطق تهران می توانید به صفحه اصلی آلیمنتو بروید و جستجو خود را انجام دهید.

لیست رستوران های تهرانپارس

کلیک کنید : رستوران در نارمک

کلیک کنید : رستوران در فشم

 


نظرتان را بنویسید

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}