لطفا صفحه رو مجددا بارگذاری کنید.

بارگذاری

7 نکته برای انتخاب رستوران

بهترین رستوران های تهران

آيا قصد داريد براي جشن گرفتن يک مناسبت خاص به رستوران برويد يا چيز جديدي را امتحان کنيد؟ بايد مطمئن شويد که رستوران مناسب را انتخاب کرده ايد زيرا مي تواند شب شما را خاص يا يک به يک فاجعه مطلق تبديل کند! در اينجا هفت نکته وجود دارد که بايد هنگام انتخاب رستوران عالي در نظر بگيريد.

رستوران در سعادت آباد : کلیک کنید

1. نظرات آنلاين و آفلاين

 فناوري‌هايي مانند اپليکيشن تلفن هوشمند و بررسي‌هاي آنلاين مثل اسنپ فود ، محدود کردن انتخابي که ميتوانيد داشته باشيد را آسان‌تر کرده است. رستوران‌هايي که در سايتها بازديد مي‌کنيد، مهمانها نظرات و بازخوردهاي صادقانه خود را ارائه مي‌کنند. با خواندن تجربه آنها مي توانيد متوجه شويد که به کدام رستوران برويد. حتي نظرات آفلاين مانند تبليغات شفاهي مي تواند تاثير زيادي در انتخاب رستوران داشته باشد.

 

2. همه چيز درباره غذا است!

 منو و غذاهايي که يک رستوران ارائه مي دهد يکي از عوامل اصلي است که بايد در نظر گرفته شود. اگر مي خواهيد غذاهاي چيني بخوريد، به دنبال رستوراني باشيد که به طور انحصاري غذاهاي چيني سرو مي کند يا غذاهاي چيني در منوي خود دارد. اگر همه افراد خانواده ترجيحات غذاهاي متفاوتي دارند، به يک رستوران چند آشپزي برويد. همچنين مي‌توانيد بر اساس اينکه غذاهاي محلي يا محصولات محلي، گوشت يا غذاهاي دريايي مي‌خواهيد، رستوران را جستجو کنيد.

 

3. نزديکي يک عامل مهم است.

 مطمئن شويد که مکان رستوران در دسترس شما باشد. پيمودن صدها کيلومتر فقط براي خوردن غذا فايده اي ندارد. به رستوراني برويد که در نزديکي يا در فاصله معقولي قرار دارد. جدا از مسافت، در انتخاب رستوران مي توانيد محيط اطراف را نيز در نظر بگيريد. به عنوان مثال، به دنبال رستوران هايي باشيد که منظره اي زيبا دارند يا در کنار درياچه يا کوه واقع شده اند. صرف ناهار يا شام در چنين مکان هايي ارزش پول را دارد.

 

4. زمان انتظار

 به طور معمول اگر در هر يک از رستوران‌ها جمعيت زيادي وجود داشته باشد، به اين معني است که رستوران واقعاً خوبي است. براي بازديد از چنين مکان هايي مي توانيد مسافت بيشتري را طي کنيد. برخي از رستوران‌ها ممکن است در تعطيلات آخر هفته يا جشنها جمعيت بيشتري را ببينند. در چنين مواقعي رزرو کنيد تا زياد منتظر نباشيد. اگر رزرو نکرده‌ايد و مي‌خواهيد زمان انتظار خود را کوتاه کنيد، زودتر از هميشه به رستوران برويد، قبل از اينکه رستوران شلوغ شود.

 

5. بهداشت

 آيا رستوران در مورد استانداردهاي بهداشتي شهرت بدي دارد؟ اگر بله، بهتر است از چنين مکان هايي اجتناب کنيد. رستوران هاي غيربهداشتي شما را در معرض خطر و مشکلات سلامتي مانند مسموميت غذايي و معده قرار مي دهند. از بهداشت و تميزي رستوران اطمينان حاصل کنيد.

 

6. مقرون به صرفه بودن

 بايد مطمئن باشيد که مي توانيد قبض را به راحتي پرداخت کنيد. خوب است هر چند وقت يکبار ولخرجي کنيد، اما ايده خوبي است که به کافه و رستوران هايي بچسبيد که مي توانيد از پس هزينه هاي آن برآييد. ثانياً به دنبال رستوراني بگرديد که در آن يک وعده غذايي با ارزش قيمتي که بايد بپردازيد دريافت کنيد. اين مي تواند به صورت بخش هاي سخاوتمندانه يا خدمات استثنايي باشد. اگر با يک تجربه عالي بيرون آمديد، مي توانيد در نظر بگيريد که پول به خوبي خرج شده است.

 

7.کيفيت خدمات مشتري

 خدمات مشتري يک عنصر حياتي در تجربه غذاخوري است. مهم نيست به کدام رستوران برويد، نگرش و رفتار کارکنان مي تواند تعيين کند که تجربه شما خوب يا بد خواهد بود. به دنبال رستوراني باشيد که به خدمات مشتري عالي شهرت داشته باشد.

 


نظرتان را بنویسید

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}