لطفا صفحه رو مجددا بارگذاری کنید.

بارگذاری

رستوران های بام لند ، معرفی ده رستوران برتر

رستوران بام لند

مجتمع تفریحی تجاری بام لند تهران در ضلع شرقی دریاچه چیتگر (دریاچه خلیج فارس ) در انتهای اتوبان همت غرب (شهید خرازی) در غرب تهران واقع شده است. بام لند یک قسمت از پروژه تفریحی دریاچه چیتگر می باشد که به جز بام لند ، خود دریاچه ، پارک و فضای سبز اطراف دریاچه ، قایق سواری در دریاچه چیتگر ، پیست دوچرخه سواری ، شهربازی ، پارکینگ و غیره می باشد. در بام لند در کنار فروشگاه های بزرگ و شیک که اغلب نمایندگی البسه برند خارجی هستند، رستوران ها و کافه های زیادی هم وجود دارند که در این مقاله سعی در معرفی بهترین های آنها به شما می باشیم.

بهترین رستوران های بام لند

 از گذشته تا کنون هرکجا که تراکم کسب و کار و حضور مردم وجود داشته ، رستوران های زیادی هم به وجود آمده است. رستوران در بام لند هم از این قضیه مستثنی نیست. رستوران های بام لند اغلب بزرگ ، شیک و با مناظر عالی به دریاچه چیتگر می باشند. تنوع غذا در بین رستوران های بام لند بسیار بالاست بطوریکه انواع رستوران های ایرانی ، رستوران های فرنگی ، رستوران های عربی ، رستوران های بندری ، رستوران های ترکی ، رستوران های کردی و غیره را که به تهیه و عرضه انواع غذاها می پردازند را شامل می شود . در ادامه به معرفی ده عدد از بهترین رستوران های بام لند می پردازیم.


1. رستوران جو گریل بام لند

رستوران جو گریل فود بام لند یکی از سه شعبه این فست فود زنجیره ای در تهران است که این شعبه جزو رستوران های بام لند قرار گرفته است. در این رستوران انواع پیتزا ، برگر ، ساندویچ و غذاهای فرنگی و سالاد و سوخاری و میان وعده و سیب زمینی و غیره به مشتریان عرضه می شود. غذاهای این رستوران گریل شده طبخ می شوند و از روغن استفاده نمی شود و بیشتر سعی بر استفاده بیشتر از سبزیجات تازه می باشد. رستوران جو گریل فود بام لند دارای محیط بزرگی می باشد و منظره ای زیبا به دریاچه چیتگر دارد. شعبه های دیگر جو در زغفرانیه و شهرک غرب می باشد.

آدرس رستوران جو گریل بام لند : بام لند بلوکC2

برای دیدن اطلاعات کامل رستوران جو گریل بام لند را کلیک کنید


2. رستوران ممد استیک هاوس بام لند

همانطور که از اسم رستوران پیداست ، ممد استیک بام لند عرضه کننده انواع استیک است. در این رستوران می توانید انواع استیک از استیک تبری تا لاکوم ، انواع فیله، ماهی سالمون و دسر مخصوص و سالاد و نوشیدنی را میل بفرمایید. قیمت های ممد استیک به نسبت جاهای دیگر شهر تهران بالاتر است اما استیک های آن کیفیت قابل قبولی دارند. ممد استیک بام لند دارای محیط بزرگی است و نسبتا شلوغ می باشد.

آدرس رستوران ممد استیک بام لند : بام لند بلوک B

برای دیدن اطلاعات کامل رستوران ممد استیک بام لند را کلیک کنید.


3. رستوران کوبابا بام لند

یکی دیگر از رستوران های زنجیره ای بام لند، کوبابا می باشد. در شعبه کوبابا بام لند نیز مانند سایر شعب ، انواع پیتزا ، بشقاب های مخصوص ، ساندویچ ، پیش غذای گرم و سرد ، سالاد ، دسر و نوشیدنی ارائه می شود . فضای کوبابا بام لند بسیار زیبا و منظره دریاچه چیتگر در آن وجود دارد. همچنین در کوبابا بام لند فضای باز نیز تعبیه شده است که می توانید از آنجا نیز استفاده کنید. اگر طرفدار غذاهای فست فودی هستید کوبابا می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

آدرس رستوران کوبابا بام لند : بام لند بلوک B

برای دیدن اطلاعات کامل رستوران کوبابا بام لند را کلیک کنید.


4. رستوران بی کباب بام لند

رستوران بی کباب یک رستوران ترکیه ای است که غذاها و میان وعده های ترکی نیز ارائه می کند. در بین رستوران های بام لند همین یک رستوران ترکیه ای فقط وجود دارد. از غذاهای آن می توان به انواع کباب، خوراک های ترکیه ای، میان وعده، نوشیدنی و باقلوا اشاره کرد. فضای داخلی بی کباب بام لند نیز با طراحی ترکیه ای مزین شده و فضای باز هم دارد.

آدرس رستوران بی کباب لند : بام لند بلوک A2

برای دیدن اطلاعات کامل رستوران بی کباب بام لند را کلیک کنید.


5. رستوران زاهد العراقی بام لند

در تهران کافه رستوران های عربی زیادی وجود دارند که رستوران زاهد العراقی هم یکی از آنهاست و در بین رستوران های بام لند هم به جز این رستوران، رستوران های عربی دیگری نیز وجود دارند. از غذاهای ارائه شده در رستوران زاهد العراقی می توان به دجاج مسحب ، ریش ضلوع الغنم، کباب عراقی اشاره کرد. همچنین این رستوران در واقع کافه رستوران است و قلیان عربی نیز به همراه میان وعده در آن سرو می شود. طراحی داخلی بسیار زیبای عربی رستوران هم شما را به قصه های هزار و یک شب و علی بابا و چهل دزد بغداد می برد.

آدرس رستوران زاهد العراقی بام لند : بام لند بلوک A2

برای دیدن اطلاعات کامل رستوران زاهد العراقی را کلیک کنید.


6. رستوران چراغان بام لند

برای میل کردن یک غذای ایرانی در بام لند می توان به کافه رستوران چراغان رفت. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی ، میان وعده ، نوشیدنی سرد و گرم و غیره ارائه می شود . فضای داخلی رستوران به شکل کلاسیک طراحی شده و همانطور که از اسم رستوران مشخص است دارای چراغ های زیادی ، لوستر ، می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

آدرس رستوران چراغان بام لند : بام لند بلوک VIP

برای دیدن اطلاعات کامل رستوران چراغان بام لند اینجا را کلیک کنید.


7. رستوران باروژ بام لند

رستوران های زنجیره ای باروژ دارای شعب زیادی در سطح شهر تهران هستند که یکی از بهترین شعب آنها باروژ بام لند یا باروژ دریاچه می باشد. در شعبه باروژ بام لند انواع پیتزا، ساندویچ ، سوخاری ، برگر ، پاستا ، پیش غذا و غذاهای فرنگی ایتالیایی و غیره سرو می شود. رستوران باروژ بام لند دارای محیطی فوق العاده  زیبا و منظره ای عالی است و شما می توانید به همراه خانواده و یا با سفارش آنلاین از رستوران باروژ بام لند سرویس بگیرید. فضای داخلی باروژ نیز بسیار شیک می باشد و منظره به دریاچه چیتگر نیز دارد.

آدرس رستوران باروژ بام لند : بام لند بلوک A

برای دیدن اطلاعات کامل رستوران باروژ بام لند اینجا را کلیک کنید.


8. کافه رستوران رولینجا بام لند

کافه رستوران رولینجا دارای فضای باز هم هست که با منظره دریاچه چیتگر می توانید از غذای خود لذت ببرید.  در رولینجا بام لند انواع غذاهای فرنگی ، استیک ، نوشیدنی سرد و گرم  و میان وعده ارائه می شود . همچنین در این کافه رستوران می توانید صبحانه هم در کنار دریاچه چیتگر میل کنید.

آدرس کافه رستوران رولینجا بام لند : بام لند بلوک C

برای دیدن اطلاعات کامل کافه رستوران رولینجا بام لند اینجا را کلیک کنید.


9. رستوران ونوشک بام لند

برای میل کردن غذای کردی در کنار دریاچه چیتگر می توانید به رستوران ونوشک بام لند بروید. این رستوران یکی از معدود رستوران های کردی تهران است که بین رستوران های بام لند هست و به تهیه و عرضه غذای کردی می پردازد. سعی شده در طراحی داخلی و البسه کارکنان نیز از سنت های کردی استفاده شود. در این رستوران انواع کباب ، چلوماهی ، چلو ماهیچه با طبخ و طعم کردی ارائه می شود .

آدرس رستوران کردی ونوشک بام لند : بام لند بلوک A

برای دیدن اطلاعات کامل رستوران کردی ونوشک بام لند را کلیک کنید.


10. رستوران دفاری بام لند

اگر در تهران هوای بندر به سرتان زد می توانید به رستوران دفاری بام لند بروید. زیرا هم در کنار دریاچه چیتگر است که حال و هوای دریا را به همراه دارد و هم به تهیه و عرضه انواع غذاهای جنوبی و بندری می پردازد. طراحی داخلی رستوران دفاری نیز الهام گرفته از رستوران های جنوبی می باشد. همانطور که از این رستوران انتظار می رود دارای انواع غذاهای جنوبی ، دریایی ، ماهی و میگو و کباب می باشد و بهترین غذاهای جنوبی را به شما تقدیم می کند.

آدرس رستوران دفاری بام لند : بام لند بلوک A

برای دیدن اطلاعات کامل رستوران دفاری بام لند  را کلیک کنید.


منو رستوران بام لند

همانطور که در توضیحات رستوران ها در بالا آمده است ، منو رستوران های بام لند بسیار گسترده و وسیع می باشد و می تواند نظر و سلیقه همه افراد را در برگیرد. از غذاهای ایرانی و محلی و عربی و ترکی و فرنگی گرفته تا انواع دیزاین ها و طراحی ها در رستوران های بام لند وجود دارد.

بیشتر ببینید : بهترین کافه های بام لند

بیشتر ببنید : لیست کافه های دریاچه چیتگر

بیشتر ببینید : لیست رستوران های دریاچه چیتگر


نظرتان را بنویسید

ارسال نظر در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}